- Vzájemně propojené doklady, umožňují data opakovaně nepořizovat, ale pouze „překlápět“ z jednoho do druhého podle definovaných pravidel
- Automatizované číslování dokladů a nastavení výchozích hodnot je samozřejmostí.
- Ve všech dokladech lze jednotným způsobem zaznamenávat všechny druhy údržby : preventivní, prediktivní, v poruše, modernizace…. Tyto druhy lze uživatelsky definovat a rozšiřovat o další členění.
- V dokladech lze k vybrané činnosti údržby a podle nadřízené součásti zařízení vybrat i důvody údržby. Například: “k výměně ložiska lze vybrat speciálně pro skupinu součástí typu ložiska definovaný důvod zadření ložiska z důvodů maziva”. Tyto důvody umožňují v reportingu rozbor příčin výměn apod.
- Samostatné příkazy “Ve spolupráci” umožňují nezávisle přikazovat a vykazovat dobu trvání pro jednotlivé členy týmu s jejich vlastní nákladovou sazbou.
- “Odvozené doklady”, “Související doklady”, “Opatření” vytvářejí hierarchii postupu řešení.
- Vícestupňové schvalování dokladů je vázané na předmět údržby. Mohou tak být za jednotlivé oblasti definováni odpovědní pracovníci s právem schvalovat.
- Všechny uvedené druhy dokladů lze zadávat ve zjednodušené podobě i v mobilní aplikaci, žádanky je možné šéfem údržby překlopit do příkazu s přidělením priority, termínu i pracovníka, kterému se úkol objeví v jeho zásobníku práce taktéž v mobilní aplikaci. Pokud se jedná o opravu poruchy, pípne mu zpráva v notifikačním centru mobilu.
- Externím firmám lze přímo ze záznamů systému i hromadně rozesílat e-maily s doplněnými o parametry i s připojenými dokumenty s následnýmn uložením odesláného e-mailu do událostí k externí firmě.