- Pomocí mobilní aplikace lze přiložením k NFC čipu nebo sejmutím QR kódu během několika sekund zadat požadavek na opravu nebo jinou činnost spojenou se zařízením.
- Během hlášení poruchy je možné zahájit začátek prostoje zařízení.
- Přímo údržbářům, profesi nebo útvaru se nabídnou nezahájené a ještě nesplněné činnosti údržby, tyto činnosti lze zahájit, přerušit a ukončit s automatizovaným měřením doby trvání údržby vykázáním dalších souvisejících činností a spotřebovaných dílů nebo odečtů stavových a naměřených hodnot.
- V mobilní aplikaci je k dané činnosti na zařízení kontextově přístupná dokumentace a je možné nahrát pořízené fotky k hlášení, příkazu i výkazu.
- Mobilní aplikace plně nahrazuje skladový terminál, je možné s pomocí čárových kódů, QR kódů díly naskladnit, přesouvat na skladová umístění, přesouvat na oprávněné údržbáře. Vykázáním výměny ve stroji se odepíšou ze stavu skladové evidence.